loading...
آوای شیراز
اطلاعیه
آثار خود را آپلود کرده و برای ما بفرستید!


Admin بازدید : 28611 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (2)

 

دانلود آهنگ بسیار زیبای گلنار دهقان (این اثر قدیمی میباشد)

.::درخواستی کاربران::.


 

 

قسمت اول

 

قسمت دوم

 

برچسب ها گلنار دهقان ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمیدرضا دشسته در تاریخ 1395/08/12 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

واقعا که لذت بردم ای کاش ترانه های دیگر گلنار دهقان وصمد عقاب هم روی سایت میگزاشتین ممنونم.

این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1395/07/02 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

لطفا اهنگ غریب نجفی خواهش میکنم اهنگ گله داری

این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1395/03/04 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما به خاطر سایت خوبتون. امیدوارم هرجا هستید شاد و تندرست باشید. آهنگی از گلنار دهقان هست به نام شب مهتاب و ابر پاره پاره شراب خلر و می در پیاله...... هرجا گشتم پیدا نکردم اگر در دسترس داشتید لطف کنید رو سایتتون بگزارید.این البوم برای من خیلی خاطره انگیز و زیباست. سپاسگزارم.

این نظر توسط saeed در تاریخ 1394/04/20 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

سلام. ممنون از سایت خوبتون. من دنبال یکی از آهنگهای گلنار دهقانم ولی متاسفانه اسمشو نمیدونم توش میخونه" کدخدا قولم داده لیلا جونو بده به مو..."
میشه لطفا برام بذارید دانلودش کنم؟
پاسخ : چشم دنبال اين اهنگ ميگردم

این نظر توسط سمیه از قم در تاریخ 1393/11/12 و 1:52 دقیقه ارسال شده است

سلام .نمی دونم باید با چه زبونی از شما تشکر کنم.از زمان بچگی با اهنگ های شیرازی محلی بزرگ شدیم و کلی خاطره داریم از این اهنگ ها و حالا که چرخ فلک برای ما کج چرخید و روزگار خانواده مون رو از هم پاشید پیدا کردن این اهنگ از توی اینترنت برای من جای بس خوشحالی و تعجب داشت. اما گوش دادن به صدای گلنار دهقان شاید زنده کردن خاطرات خوش قدیم باشه و مرهمی رو دردهامون. روحمون تازه شد . روحیه ای گرفتم تا درد های گذشته رو فراموش کنم و برای ازمون فوق لیسانس خودمو اماده کنم. خدا دلتون رو شاد کنه. و روح هنرمندهایی مثل صفر صادقی رو...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Admin

این چ حرفیه وظیفمون بود همچنین ایشالله ک موفق باشید ، باز هم میزاریماز خواننده های قدیمی مثه گلنار دهقان صمد عقاب غریب نجفی رو
برای دانلـود حتما میزاریم. <3


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نویسندگان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 6,765
  • بازدید کلی : 292,067